Gott att så många tycker stödet är hjälpsamt. Det är ni själva som gör jobbet att få vardagen att fungera medans vi stöttar och vägleder. Det är ni som gör oss till bra boendestödjare genom att berätta vad ni behöver och hur stödet ska gå till.
Vi vill bli ännu bättre
Att komma i kontakt med sin boendestödjare i stunden kan vara svårt. Likaså att påverka vilken fast dag och tid som erbjuds. Viktigt är också att alla vet hur en kan lämna synpunkter eller klagomål.
När vi har boendestöd vill vi ägna oss åt den vi träffar, vilket gör det svårt för andra att nå oss direkt. Det vill vi inte tumma på. Sms svarar vi på så fort vi kan. Vår enhetsledare Anne finns tillhands för allt som gäller boendestödet. Vid tillfälliga förändringar finns Brith som planerar för tillfälliga vikarier.
Vi lägger stor vikt vid att ge dig stöd de dagar och tider som funkar. Om en behöver byta tid kan det ibland betyda att du får en annan kontaktperson. Kontinuitet är viktigt.
Synpunkter vägleder oss att göra ett bättre jobb. Vi vill verkligen veta och uppmuntrar allas röster. Det finns flera sätt att tycka
Tack till alla er som svarat på kundundersökningen. Tack till alla som lämnat synpunkter under året.
Vill ni ta del av undersökningsresultatet i sin helhet hittar ni det här.
Tack till alla som ger oss förtroendet att stötta dig i vardagen.
Sidan uppdaterades: