Vi använder verksamhetssystemet Pulsen combine för handläggning. Vi gör det för att säkerställa att rätt insats ges till rätt kund, i rätt tid, enligt fattat biståndsbeslut och att det går ut rätt avgift till kunden och rätt ersättning till anordnaren. På sikt kommer brukaren att kunna följa sitt ärende på webben.
Alla utförare som levererar tjänster inom verksamheter som ligger under äldrenämnden och socialnämnden ska arbeta i systemet Pulsen combine. Utförarna ska:
För tillfället upplever vissa användare upplever utmaningar att nå Combine Classic. Leverantören arbetar för att åtgärda detta så snart som möjligt.
Driftstörningen som påverkade inloggning till Combine för vissa är nu åtgärdad av leverantören.
Det pågår en driftstörning som orsakar att vissa inte kan logga in i Combine. Leverantören arbetar för att åtgärda detta så snabbt som möjligt. Vi återkommer med statusuppdatering när driftstörningen är åtgärdad.
Driftstörningen som påverkade Combine är nu åtgärdat av leverantören, systemet är åter i drift.
Sidan uppdaterades: