Vi har just nu en pågående driftstörning i vår inloggningsportal, vilket påverkar våra möjligheter att logga in i e-tjänster och system med BankID och Freja eid+. Användare har även rapporterat problem vid inloggning med Nacka eID. Felsökning pågår.
Vi har för närvarande en driftstörning/kommunikationsstörning på e-tjänsteplattformen Abou för kommunens e-tjänster.
Vi upplever för närvarande betydande driftstörningar i vårt telefonsystem. Dessa tekniska problem innebär att det kan vara svårt att nå oss via telefon för tillfället. Vi arbetar intensivt med att lösa problemen så snabbt som möjligt och ber om ursäkt för eventuella olägenheter detta kan orsaka. Vi uppskattar ditt tålamod och rekommenderar att du försöker igen senare eller kontaktar oss via e-post eller våra andra tillgängliga kanaler under tiden. Tack för din förståelse.
Det pågår för tillfället en driftstörning i E-tjänsteplattformen Abou. Vi arbetar för att åtgärda detta så snart som möjligt.
För närvarande saknar vi tillgång till lantmäterihandlingar, vilket påverkar kommunens framställning av nybyggnadskartor och handläggning av lantmäteriförrättningar hos Nackas kommunala lantmäterimyndighet.
Sidan uppdaterades: