Svar:
Du kan hitta elev och vårdnadshavarens folkbokföringsadress i IST administration. Telefonnummer och e-postadress hittar ni i Mitt skolval, alternativt InfoMentor.
Svar:
Det kan finns olika orsaker till att ersättning inte längre betalas ut för en elev:
Svar:
Du behöver klassplacera alla nya elever och de som ska byta klass innan 14 juni för att få rätt ersättning. Du kommer kunna klassplacera era elever mellan 16 maj–14 juni. Lathund till ”Planera nytt skolår” hittar du här.
Svar:
Du hittar e-postadress till vårdnadshavare i Mitt skolval.
Svar:
Du loggar in i IST Administration här och klickar på ”Nacka”. Du väljer själv hur du identifierar dig när du loggar in. Se lathund hur du kommer åt ditt underlag när du loggat in i systemet. (PDF-dokument, 1 MB)
Svar:
Nej. Du behöver hämta e-postadress från Mitt skolval eller InfoMentor.
Svar:
Ja
Svar:
Nej
Svar:
Det kan finnas fler olika orsaker till att ersättning inte betalats ut:
Svar:
Du kan filtrera fram framtida placering i elevregistret med hjälp av filterfunktionen.
Svar:
Du loggar in i IST Administration här och klickar på ”Nacka”. Du väljer själv hur du identifierar dig när du loggar in.
Sidan uppdaterades: