Hoppa till innehåll

Hjälp med upphandling

Alla inköp ska genomföras tillsammans med verksamheten för att säkerställa att de varor och tjänster som levereras uppfyller verksamhetens behov.

Roller och ansvar måste beslutas i alla upphandlingar som startas. Det är verksamheten som äger behoven och avtalet och som ansvarar för att definiera behoven samt för leverans- och uppföljningsprocessen.

Inköpsenheten ska stödja verksamheten med de kommersiella aspekterna i inköpsprocessens samtliga fem delprocesser och projektleder arbetet i upphandlingsprocessen.

Om ni behöver hjälp med en upphandling fyller du i inköpsanmodan och sedan kommer en ansvarig inköpare kontakta dig.
OBS!
Innan du fyller i nedan inköpsanmodan vänligen kontrollera i Nacka kommuns avtalsdatabas Kommers, om det redan finns ett avtal som täcker ditt behov.

För övriga inköpsfrågor kontakta oss på e-post: nackainkop@nacka.se och beskriv vad du behöver hjälp med.

Sidan uppdaterades: