På Nacka.se använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att fortsätta ditt besök godkänner du att vi använder nödvändiga kakor. Läs mer om kakor
Vill du göra inställningar och acceptera delar av kakorna?
Hantera kakor
Roller och ansvar måste beslutas i alla upphandlingar som startas. Det är verksamheten som äger behoven och avtalet och som ansvarar för att definiera behoven samt för leverans- och uppföljningsprocessen.
Inköpsenheten ska stödja verksamheten med de kommersiella aspekterna i inköpsprocessens samtliga fem delprocesser och projektleder arbetet i upphandlingsprocessen.
Om ni behöver hjälp med en upphandling fyller du i inköpsanmodan och sedan kommer en ansvarig inköpare kontakta dig.
OBS! Innan du fyller i nedan inköpsanmodan vänligen kontrollera i Nacka kommuns avtalsdatabas Kommers, om det redan finns ett avtal som täcker ditt behov.
För övriga inköpsfrågor kontakta oss på e-post: nackainkop@nacka.se och beskriv vad du behöver hjälp med.
Sidan uppdaterades: