Hoppa till innehåll

Mitt Nacka

  • …så får du upptäcka spännande evenemang i din närhet.

Mitt Nacka

  • …så får du upptäcka spännande evenemang i din närhet.

Hjälp med upphandling

Alla inköp ska genomföras tillsammans med verksamheten för att säkerställa att de varor och tjänster som levereras uppfyller verksamhetens behov.

Roller och ansvar måste beslutas i alla upphandlingar som startas. Det är verksamheten som äger behoven och avtalet och som ansvarar för att definiera behoven samt för leverans- och uppföljningsprocessen.

Inköpsenheten ska stödja verksamheten med de kommersiella aspekterna i inköpsprocessens samtliga fem delprocesser och projektleder arbetet i upphandlingsprocessen.

Om ni behöver hjälp med en upphandling fyller du i inköpsanmodan och sedan kommer en ansvarig inköpare kontakta dig.
OBS!
Innan du fyller i nedan inköpsanmodan vänligen kontrollera i Nacka kommuns avtalsdatabas Kommers, om det redan finns ett avtal som täcker ditt behov.

För övriga inköpsfrågor kontakta oss på e-post: nackainkop@nacka.se och beskriv vad du behöver hjälp med.

Sidan uppdaterades: