Kundserviceenheten är en stödfunktion för Nacka kommuns medarbetare och verksamheter.
Våra ansvarsområden är:
Vi ansvarar för servicedisken i stadshuset där medarbetare får IT-support, hjälp att beställa mobiltelefon, dator, läsplatta, SL-kort, parkering, bilpool, tjänstecyklar med mera.
Här kan medarbetare beställa konferensservice, kvittera ut passerbrickor eller felanmäla något som är trasigt i stadshuset. Till exempel utrustning i sammanträdesrum, läckande toaletter, trasiga lampor och mycket mera.
Här kan medarbetare beställa grafisk service. Till exempel inbjudningar till olika evenemang. Vi ser till att de skrivs ut och görs i ordning enligt önskemål.
Servicedisken ligger bredvid matsalen på plan -1 i stadshuset.
Kundserviceenheten ansvarar för en självserviceportal dit Nacka kommuns medarbetare och kunder kan skicka och följa upp sina ärenden digitalt.
https://service.nacka.se
I stadshusets reception tar vi emot medborgare, besökare och medarbetare. Vi ger information, vägledning och stöd till alla som besöker Nacka stadshus.
I stadshuset ansvarar vi för posthantering och skötsel av loungerna.
Det är också vi som ser till att trasig utrustning i stadshuset repareras, så som trasiga lampor och trasiga apparaturer i sammanträdesrum. Vi fixar även läckande toaletter och kranar och mycket mera.
Kundserviceenheten ansvarar för Nacka kommuns telefoni och växel. Vi servar medborgare och kunder som vill komma i kontakt med kommunen över telefon, mejl och chatt. Vi hjälper människor att hitta rätt i den kommunala organisationen, ger information, vägledning och stöd när det gäller frågor och tjänster kring all kommunal verksamhet.
Tel: 08-718 92 50
E-post: service@nacka.se
Självserviceportal: https://service.nacka.se
Tel: 08-718 80 00
E-post: info@nacka.se
Sidan uppdaterades: