På Nacka.se använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att fortsätta ditt besök godkänner du att vi använder nödvändiga kakor. Läs mer om kakor
Vill du göra inställningar och acceptera delar av kakorna?
Hantera kakor
17 medarbetare
Nacka stadshus
Granitvägen 15
Linnéa Brinkälv
Enhetschef
Inköpsenheten ansvarar tillsammans med verksamheten (användarna) för att kommunens inköp görs affärsmässigt och professionellt och följer lagar och kommunens regelverk.
Målet är att ge maximalt värde för skattepengarna och att kommunen ska uppfattas som en professionell köpare. Kommunens verksamheter ska få de varor och tjänster de behöver med rätt kvalitet och till rätt pris.
Vill du se vilka avtal vi har, kan du titta i vårt avtalsarkiv.
Inköpsenheten ansvarar för inköps- och upphandlingsprocesserna i alla affärer som görs för Nacka kommun. Vi ansvarar även för kommunens e-handelssystem, upphandlingssystem samt processer och flöden kopplade till dessa.
Läs mer om inköpsprocessen här
Sidan uppdaterades: