På Nacka.se använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att fortsätta ditt besök godkänner du att vi använder nödvändiga kakor. Läs mer om kakor
Vill du göra inställningar och acceptera delar av kakorna?
Hantera kakor
Ny beställningsrutin för konferenservice, fr.o.m. 1 oktober 2019
Från och med 1 oktober 2019 ska alla interna beställningar av catering (fika, möteslunch/ representationslunch, frukt, m.m.) göras från Nacka Spis och beställas i E-handelssystemet Visma Proceedo.
Om det önskas utkörning till enheter utanför stadshuset så tillkommer en kostnad på 450 kr.
Det råder nöt- och mandelförbud i Nacka stadshus med undantag för caféet/baristan ovanför Nackasalen samt matsalen. Detta innebär att om du beställer till ett konferensrum i Stadshuset, så ligger det på mötesorganisatörens ansvar att se till att beställningen är nöt- och mandelsfri om beställningen ska levereras till ett konferensrum eller lounge.
Behöver du anteckningsblock, pennor eller annat som inte ingår i sammanträdesrummets ordinarie utrustning? Beställ före kl 15.00 dagen innan (mån-fre) ditt möte så får du det levererat till ditt sammanträdesrum på önskad tid.
Detta beställs via service@nacka.se
Alla sammanträdesrum i stadshuset är tekniskt välutrustade. Exakt vad som ingår i just det rum du ska använda framgår under respektive rum. Här kan du se vad varje sammanträdesrum har för utrustning.
Välkommen in med din beställning!
Detta beställs via service@nacka.se
Sidan uppdaterades: