Med den nya e-tjänsten kommer handläggningen av din ansökan både bli enklare och gå snabbare. Andra fördelar är att:
- du kan kommunicera med din handläggare via en meddelandefunktion,
- du kan se status på din ansökan, slutliga beräkningar och beslut direkt när de är klara,
- du kan se kommande utbetalningar med datum och belopp,
- du kan använda den nya e-tjänsten via dator, surfplatta eller mobiltelefon.
Vi arbetar för att införandet av den nya e-tjänsten ska bli så bra som möjligt, men under tiden som vi byter e-tjänst kan handläggningen av din ansökan bli något längre.
Mer information om ekonomiskt bistånd och hur du ansöker hittar du här.
Har du frågor?
Kontakta oss gärna!
- Telefon 08-718 79 00
- E-post ekonomisktbistand@nacka.se
- Jonna Johansson, e-post jonna.a.johansson@nacka.se, telefon
08-718 78 77 eller Elina Olsen Huokko, e-post elina.olsenhuokko@nacka.se, telefon 08-718 88 70 - Besök: Receptionen i Nacka stadshus, Granitvägen 15, helgfria måndagar till fredagar klockan 8.00–16.30
Sidan uppdaterades: